Przedsiębiorczość i mała firma. Teoria i praktyka.

24,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Książka jest opracowaniem monograficznym, składającym się z dwóch części: teoretycznej z jej wątkiem sprowadzającym się do prezentacji podstawowych problemów teorii przedsiębiorczości i wskazania korzeni, z których wywodzą się ekonomiczne koncepcje małej firmy, oraz z części praktycznej, w której wskazano ekonomiczne i społeczne implikacje funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Kod D09740
Autor Piasecki Bogdan
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania 1997
Numer wydania I
Język wydania polski
ISBN 83-7171-058-5
Oprawa miękka
Opracowanie graficzne Grzejszczak Barbara
Liczba stron 224
Format 16,5x24
Stan techniczny dobry, nieznaczne zagięcia i przetarcia okładki
Nakład 500

Reviews

Napisz własną opinię

Piszesz o: Przedsiębiorczość i mała firma. Teoria i praktyka.

Jak oceniasz ten produkt? *

  1 gwiazdka 2 gwiazdki 3 gwiazdki 4 gwiazdki 5 gwiazdek
Oceń produkt