Podstawy marketingu bankowego

24,00 zł

Opis produktu

Szczegóły

Prezentowany skrypt przedstawia zagadnienia marketingu w bankach i jest przeznaczony dla pracowników banków, studentów szkół ekonomicznych i wszystkich tych czytelników, którzy zainteresowani są problematyką marketingu instytucji kredytowych. Obok zagadnień teoretycznych omówione są możliwości wykorzystania teorii w praktyce bankowej. Dotyczy to szczególnie badań i informacji marketingowych na potrzeby banku oraz strategii marketing-mix. W pracy przedstawiono przykłady strategii marketing-mix banków zachodnioeuropejskich i amerykańskich. Zrezygnowano natomiast z omawiania niektórych problemów marketingu ze względu na bogatą i ogólnie dostępną literaturę przedmiotu (np. badania psychologiczne obserwacyjne).

Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Kod 712932
Autor Grzegorczyk Wojciech
Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania Łódź 1994
Numer wydania I
Język wydania polski
ISBN 83-7016-769-1
Oprawa broszura
Opracowanie graficzne Frydel Andrzej
Liczba stron 75
Format 16,5x24
Stan techniczny dość dobry, choć na wewnętrznych stronach oprawy drobne plamki i przebarwienia
Nakład 365

Reviews

Napisz własną opinię

Piszesz o: Podstawy marketingu bankowego

Jak oceniasz ten produkt? *

  1 gwiazdka 2 gwiazdki 3 gwiazdki 4 gwiazdki 5 gwiazdek
Oceń produkt