Regulamin sklepu internetowego Antykwariat Bazar

ZAMÓWIENIA

1. Zamówienie składane jest poprzez formularz zamówieniowy wypełniany przez Kupującego w trakcie realizowania zakupu w sklepie internetowym.

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, zamówienia złożone w soboty po godzinie 15.00 oraz w niedziele i święta realizowane będą najbliższy dzień roboczy w godzinach pracy sklepu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18, w soboty 10-15.

3. Składając zamówienie Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia. Z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Kupującego, dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym.

4. Zamówienia, niepotwierdzone przez Kupującego w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia nie będą realizowane.

5. Zmiany cen towarów w sklepie nie dotyczą zamówień złożonych przed wprowadzeniem nowych cen.

6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu. W razie wycofania produktu po złożeniu zamówienia, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania składającego zamówienie o wycofaniu.

7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w PLN (złotych polskich)

8. Koszt przesyłki ponosi Kupujący, o ile strony nie ustalą inaczej.

9. Sprzedający na zakupione towary wystawia faktury VAT na prośbę Kupującego.

WYSYŁKA I ZAPLATA

1. Zamówione towary - o ile nie zostanie wybrana opcja odbioru osobistego we wskazanym miejscu - dostarczane są do klienta za pośrednictwem

- Poczty Polskiej

- wybranej firmy kurierskiej – po ustaleniu szczegółów z klientem

2. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

3. Towary wysyłane są następnego dnia po zaksięgowaniu przelewu, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia

4. Termin dostawy zamówionych towarów ustala przewoźnik. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za pracę przewoźnika.

3. Zapłata za towar – na którą składa się cena produktu umieszczona na stronie sklepu wraz z kosztami przesyłki - uiszczana jest w oparciu o wczesniejsze ustalenia.

Istnieje możliwość wyboru następującej formy zapłaty: przelew bankowy 78 1140 2017 0000 4902 0156 2155, przekaz pocztowy imienny bądź adresowy, PayU, gotówką przy odbiorze osobistym lub kartą płatniczą (kredytową lub debetową). Gdy Kupujący wybiera opcję przedpłaty przelewem towar zostanie wysłany TYLKO po wpłynięciu całej kwoty łącznie z kosztami przesyłki.

4. Koszt przesyłki niezależnie od ilości zamówionych pozycji pozostaje niezmienny – przy przedpłacie na konto: 8 zł przesyłka ekonomiczna, 11 zł priorytet, przy wybraniu opcji “Odbiór osobisty” O zł, przesyłka kurierska – zgodnie z wyborem klienta.

5. Kupujący ma mozliwość sprawdzienia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. W razie stwierdzenia naruszeń lub uszkodzeń, należy zażądać od dostarczyciela; kuriera lub listonosza sporządzenia protokołu z zaznaczeniem zastrzeżeń, co do stanu przesyłki. W takim przypadku uprzejmie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

6. W przypadku braku towaru w magazynie, Kupujący jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

7. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne towaru powstałe podczas przewozu. Reklamacje w tym zakresie należy zgłaszać bezpośrednio przy odbiorze, zgodnie z pkt. 5 niniejszego rozdziału. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń przez Kupującego powoduje utratę roszczeń z tytułu jej ubytku lub uszkodzenia.

8. Reklamacje z powodu niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską - zgodnie z regulaminem usług powszechnych http://www.poczta-polska.pl/pliki/Regulamin.pdf - można składać dopiero po 14 dniach roboczych ale przed upływem 12 miesięcy po uprzednim potwierdzeniu przez Kupującego, że nie otrzymał przesyłki.

REKLAMACJE i ZWROTY

1. Dla umów kupna-sprzedaży dokonanych po 25.12.2014 podstawę prawną reklamacji stanowi Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Rozpatrujemy każdą reklamację życzliwie, rzeczowo i bez zbędnych emocji. Proszę jednak pamiętać, że podstawą do składania reklamacji jest opis oferowanych przedmiotów: książek, drzeworytów, czasopism, pocztówek oraz załączona dokumentacja fotograficzna lub skan.

2. Adres do zwrotu:

Zlituj się nad nami
Piotrkowska 37
90-410 Łódź

Kupujący ma 14 dni na odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży bez konieczności podawania przyczyn. Dla umów kupna-sprzedaży dokonanych po 25.12.2014 podstawę prawną reklamacji stanowi Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Koszt odesłania zakupionego produktu - nadania przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. Jeżeli przesyłka została wysłana do Kupującego kurierem a ten odesłał listem poleconym za pośrednictwem PP Kupujący dokonuje zwrotu różnicy na korzyść Sprzedającego. Jeżeli natomiast przesyłka została wysłana listem poleconym a odesłana z powrotem droższą opcją kurierską Sprzedający zwraca różnicę Kupującemu.

3. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, mile widziany wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Koszt zwrotu (transportu) przesyłki nie wynikający z winy Sprzedającego ponosi Klient. Koszty dostarczenia wymienianego towaru (ponowna dostawa) pokrywa Sprzedający.

4. Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu lub reklamacji zostanie dokonany niezwłocznie po weryfikacji przesyłki przez obsługę w następujący sposób:

- jeśli zamówienie było opłacone kartą kredytową - zwrot nastąpi bezpośredni na konto karty,

- jeśli zamówienie opłacone było przelewem on-line - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew,

- w przypadku gdy zamówienie opłacone było przelewem tradycyjnym lub przekazem pocztowym zwrot pieniędzy nastąpi w sposób uzgodniony mailowo lub telefonicznie:

* na wskazany rachunek przelewem pocztowym

* na wskazany adres przekazem pocztowym

- przy odbiorze osobistym bądź zwrocie przedmiotu bezpośrednio do sklepu stacjonarnego zostanie wpłacona gotówka

5 . Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go - prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy

6 . W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z nami:

Zlituj się nad nami

ul. Piotrkowska 37,

90-265 Łódź

042 207-34-77

pon.-pt. 10-18

sob. 10-15

e-mail:

OCHRONA DANYCH

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883) uprzejmie informujemy, że zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych. Każdemu Klientowi przysługuje prawo wglądu do przesłanych danych oraz ich poprawiania lub usunięcia.