Opis produktu

Szczegóły

Na pewno każdy wie, że nie jest sztuką coś wyprodukować, ale sztuką jest to sprzedać. Czy emocje mają największy wpływ na decyzję zakupu? O czym musisz wiedzieć, przeprowadzając prezentację? Jak należy postępować, by klient z pełną odpowiedzialnością nabył produkt? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poradniku Davida Mc Cormana, który pragnie unaocznić konstrukcję sukcesu sprzedaży przez pokaz tego, co masz do zaproponowania interesantowi. I nieważne, kim jesteś: koncernem, producentem czy akwizytorem. Twoim zadaniem jest osiągnąć najważniejszy cel, a więc zysk. Ów zysk to nic innego, jak efekt umiejętnego wprowadzenia produktu czy usługi na rynek i równie umiejętnej ich sprzedaży. Zdobyte środki pozwolą Twojej firmie, a w konsekwencji i Tobie, na dalszy, perspektywiczny rozwój, co jest strategicznym założeniem każdej ludzkiej działalności. (Nota Wydawcy)

Informacje dodatkowe

Informacje dodatkowe

Kod B17168
Autor Mc Corman David
Wydawca Wydawnictwo ASTRUM
Rok wydania 2007
Numer wydania I przetworzone
Język wydania polski
ISBN 83-7249-154-2
Oprawa miękka
Opracowanie graficzne Bień Piotr
Liczba stron 122
Format 13,5x20
Stan techniczny dobry
Seria Kreatywność

Reviews

Napisz własną opinię

Piszesz o: Sztuka sprzedaży

Jak oceniasz ten produkt? *

  1 gwiazdka 2 gwiazdki 3 gwiazdki 4 gwiazdki 5 gwiazdek
Oceń produkt